Wrzesień 2019 rok
01.02.22 - 14.03.22
          
[8 I]
16 VII
[28 I]
Urodziny Rachel
Wątek otwarty dla wszystkich
06 IX
[03 III]
Lekcja Numerologii
Lekcja dla VII rocznika
0000
0000
0000
0000
  Kolejny rok dobiega końca.
  Rok, który był wyjątkowy, taki w którym wiele się zmieniło, ale też taki, który przynosi nadzieję na nowy, lepszy początek.
  Przede wszystkim nasza Hogwarcka kadra uległa dużemu przerzedzeniu. Przeciwko dyrektorowi Darby’emu wystosowano zarzuty korupcji, nepotyzmu jak i ogólnego łamania prawa, w które zamieszanych było część nauczycieli. Z powodu licznych skandali został on odsunięty od władzy, a w miejsce profesorów ściśle współpracujących z nim, zatrudniono nowych. Mamy wciąż z tego powodu braki w kadrze, ale nowa pani Dyrektor robi co w jej mocy aby Hogwart stał się lepszym miejscem.
  Nadszedł też czas aby ogłosić wyniki na które wszyscy czekali — kto zdobywa Puchar domów?
  Z radością pragniemy ukoronować dom, który zdobył największą ilość punktówy, wykazał się wkładem i zaangażowaniem w życie swojej małej społeczności i doprowadzili ją na szczyt. W tym roku szkolnym zwycięzcą z 1062 punktami zostaje Hufflepuff! Wszystkim mieszkańcom domu Borsuka gratulujemy, a pozostałych zachęcamy by podążali ich śladami. Drugie miejsce z 989 punktami zajmuje Ravenclaw, trzecie miejsce z 874 punktami Gryffindor i czwarte miejsce należy do Slytherinu z 834 punktami.
  Lato nadchodzi, wszystkim wam życzymy mnóstwa przygód, dobrej zabawy i wypoczynku. Pragniemy was jednak prosić o roztropność i uwagę, byśmy mogli się spotkać wszyscy po wakacjach. Na wyspach dzieje się wiele dziwnych rzeczy, uważajcie na siebie, nie podejmujcie zbędnego ryzyka i przede wszystkim pamiętajcie, że to od waszych decyzji zależy, czy uda wam się spędzić szczęśliwe lato.

Mistrz GryEvent Czas Tajemnic
#1

Postaci Eventowe
 Na czas trwania eventu, każdy użytkownik ma możliwość stworzenia dodatkowej postaci mugolskiego pochodzenia, która z niewiadomych przyczyn została obdarowana magią.
 Postać taka będzie mogła brać czynny udział w wydarzeniach i to od użytkownika będzie zależeć, po której stronie się opowie. Nie będzie się ona wliczać w limit multikont. Po zakończeniu eventu, postacie te zostaną przeniesione do archiwum.
 Dla najbardziej zaangażowanych w wydarzenia fabularnie będzie możliwość zachowania swojej eventowej postaci na stałe. Postać taka będzie traktowana jako postać specjalna, jednak należy pamiętać, że w toku eventu może ona utracić zdolność stosowania magii.

Kwestie techniczne
1. Postaci takiej przysługuje ⅔ punktów należnych postaci zwykłego czarodzieja (traktujemy ją tak, jakby miała zdane wszystkie egzaminy). Nie może też na starcie posiadać specjalizacji innych niż:
  A. Zaklęcia,
  B. Mugoloznawstwo,
  C. Wróżbiarstwo,
  D. Astronomia,
 &emps;E. Zielarstwo.
Postać taka na starcie nie musi wybierać specjalizacji. Tzn. może mieć 12 (lub więcej) punktów w jednej z kategorii WUM, bez wybierania drogi rozwoju, a następnie, w miarę swoich postępów w zgłębianiu magii, zdecydować na konkretną specjalizację, spoza wyżej wymienionych.
2. Postać może być w dowolnym wieku i dowolnego pochodzenia. Nie musi też posiadać czarodzieja w rodzinie.
3. W opisie takiej postaci należy zamieścić informację na temat tego, w jakich okolicznościach ujawniła się u niej moc magiczna i jak zostało to odebrane. Zakładamy, że Ministerstwo uważnie śledzi wszystkie nagłe „przebudzenia” i szybko odnajduje delikwentów, aczkolwiek chętni mogą rozegrać to na fabule.
Mugoli, którzy uzyskali magię nazywamy Mugolodziejami.

Kostki
Każda z postaci grających na forum, może wziąć udział zarówno w pierwszym (plotki), jak i drugim etapie eventu.
Plotki
Nieco modyfikujemy zasady:
1. Rzut może być wykonany w dowolnym temacie w Wielkiej Brytanii, w którym możliwe byłoby usłyszenie plotki (tzn. nie można wykonać go np. we własnym mieszkaniu).
2. Rzut wykonywany jest kością d100. Wynik powyżej 70 umożliwi usłyszenie jednego z dwóch wariantów plotki, natomiast powyżej 80 — prawdziwej plotki.
  2.1. Postaci posiadające specjalizację z mugoloznawstwa, mogą przypisać sobie do kostki modyfikator dodatni +10.
  2.2. Postaci posiadające odpowiednie kwalifikacje z wróżbiarstwa, mogą wykonać rzut na prawdę.
3. Po otrzymaniu wyniku kostki, należy oznaczyć konto Mistrza Gry oraz Pawia, a następnie czekać, aż wysłana zostanie prywatna wiadomość z plotką.

Etap drugi
Plotki to jednak nie wszystko: na tym etapie, w związku z dziwnymi wydarzeniami, które zadziać się mogą dosłownie wszędzie, Wasze postaci mogą wziąć udział w rozgrywce na podstawie specjalnych kości.
1. Rozgrywka może być prowadzona dla jednej postaci lub grupy postaci (max 4).
2. Aby zapisać się do Etapu II, należy w tym temacie wstawić posta z rzutem kostką oraz dodatkową zgodą dla MG na czas trwania eventu (lub jej brakiem, niepotrzebne należy skreślić):{diceroller-code}  2.1. Jeżeli chcecie wziąć udział w większej grupie (2-4 postaci), kolejne osoby piszą w tym temacie zgodę. Nie rzucają już kostką (osoba, która rzuca, wpisuje w posta także pozostałe postaci z grupy).
3. Rzut na wydarzenie wykonujemy kością d11 lub o 1 mniejszą od osoby powyżej. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy poprzednia osoba wyrzuciła maksymalny wynik: wtedy rzucamy taką samą kością.
Czyli: osoba I wyrzuca d11=10, osoba II rzuca d10=7, osoba III d9=9, wtedy osoba IV d9, itd.


Odpowiedz
#2
Zgłaszam nastyę na event
Rzut d11: 7
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości